människotrött

Jag känner att bloggandet blir lite glesare och glesare. Jag har haft så enormt mycket att göra i skolan, imorgon har vi en labb och vi behövde "planera" och räkna ut alla substanser och skit själva. och det har tagit sin lilla tid innan jag och Donia kom fram till hur vi skulle göra för att det skulle bli rätt. Men det tog rätt så mycket energi, vilket är något som jag känner att jag inte har i överflöd just nu.

Går och idag har dock varit hur mysiga som helst. Jag har behövt få skratta av mig lite och kramas, så det var skönt att faktiskt få göra det och inte fejka fram ett skratt. Just nu orkar jag inte riktigt med människor så när S sa att vi skulle iväg till en pub igår ville jag bara lägga mig ner och gråta i princip. Jag trodde att jag skulle få en riktig snefylla men så blev icke fallet!

Idag har jag brunchat, tjänat lite pengar som sen spenderades igen, fikat och druckit en cider på Anchor. En härlig dag helt enkelt. Men nu är jag slut igen, allt känns så energikrävande. Jag förstår verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0