House MD, högskolepoäng och sånt

Det är nästan så att jag får skylla mig själv. I Augusti har jag 5 tentor att göra, för att inte tala om två duggor. Men så blir det om man är dum och skjuter upp allt i sista sekunden. Jag ska sätta mig ner och räkna ut hur mycket jag egentligen behöver göra. Men jag måste trots allt ta 26 poäng innan sommaren är över. Haha, shit. Så kan det gå! egentligen skulle det nog räcka med att göra alla duggor/labbar och tentor för den här terminen, men it seems like it's not working. Så det är bara att kämpa vidare! 

Sitter just nu och skriver sammanfattningar på seminarium och labbar som jag ska skicka in till min lärare i en av kurserna, då får jag iaf 6 till poäng --> 20 poäng kvar att plocka! Sweet va? Haha.

nej nu ska jag fortsätta skriva och kolla på house. Jag blir alltid lika inspirerad av att kolla på den serien när jag pluggar. Det är nog för att han verkar så likgiltig till allt men ändå jääääävligt bright. 

Nå väl, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0