Hell has frozen over

JAG LEVER, lovar! 

Det har varit mycket fläng hit och dit, så jag hinner eller orkar inte uppdatera bloggen. Jag har inget av värde att dela med mig av så därför är jag hellre tyst. Men jag lovar och svär på att jag ska bli bättre. NU har jag även fått igång blogg.se-appen som har krånglat för mig så jag hoppas att det ska bli roligare att uppdatera. 

Så nu ska vi se, vad har hänt i mitt liv då? 

  1. Jag har blivit pensionär. Jag och älskling går och lägger oss innan 12 varje kväll i princip. Dock är det rätt så skönt
  2. Något jag aldrig trodde skulle hända (hör ihop med 1) men jag vaknar och är pigg vid nio varje morgon. Väldigt irriterande.
  3. Jag har skrivit min första tenta sen augusti. Tror dock inte att det gick så bra.
  4. Jag har anmält mig till 1000 andra tentor som jag inte har en aning om hur fasiken jag ska kunna klara. Men det löser sig!
  5. har en livskris där jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv, men det löser sig också.
  6. har jobbat ihjäl mig de senaste veckorna i hopp om att få lite pengar som jag ska kunna spara och använda nästa termin när jag inte kommer få csn.
  7. kommer antagligen inte få csn
  8. har festat, som vanligt. Tror dock att jag börjar bli gammal där med, orkar inte hålla igång längre än till tolv. Finner inget nöja att gå till en pub när hela gänget splittras. Nej, nästa gång blir det dans för hela slanten!
  9. har slutat röka, börjat röka, slutat röka, börjat feströka, slutat röka (bestämde mig i förrgår, haha). Insett att hela min kropp säger ifrån bara jag tar en cigg. Blir så otroligt trött av nikotionet och varm.
SÅ, det är väl lite kort om vad som har hänt i mitt liv sedan senast. 

Nu ska jag sätta mig ner och plugga... Jag vet, helvetet har frysit till is. Men oroa er inte, allt är som det ska för det är imorgon jag har tentan och det är första gången jag öppnar boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0