ps.

... jag har förövrigt världens mysigaste pojkvän som förser mig och Amanda med mat för kvällen. Jag tror inte att han vågar låta mig sköta det där med maten helt själv. Han vet nog att det oftast leder till panpizza, haha.

Och för första natten på länge ska jag sova utan honom, så jag lär väl krypa ner i Amandas säng och ligga och pussa på henne. "Säg att du älskar mig, SÄG DET!!!". Haha, jag kan verkligen se det framför mig. Amanda om du läser det här, så förlåt. Men nu kommer du hem på eget bevåg... SNÄLLA KOM HEM.
ds. (skriver man ds? nu gör man om inte annat).

Kommentarer
Postat av: AMANDA

HEJ MY

du får jätte gärna sova i min säng, bara jag får sova i din! puss

2012-02-09 @ 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0