På Söder

Ja, som rubriken tyder så är jag på söder och chillat. Min hjärna är död men jag kan inte sova. Var tvungen att gå tidigare från spelningen idag, vilket var riktigt tråkigt men två låtar han jag med att lyssna på i alla fall! Haha, det är ju alltid något. Men men, vad gör det när jag kom hem till världens bästa som låg och pussade på mig tills han själv somnade. Stackarn måste upp tidigt imorgon, vilket iofs betyder att jag också måste upp tidigt då.

Jag vill bara dö. Vore det inte för att jag måste fixa dom jävla skitnycklarna i morgon så hade jag stannar kvar och sovit.

Här kommer i alla fall en bild på förbandet. Måste säga att jag diggade dom! (digga, säger man verkligen det fortfarande?) coola killar! Limousines tror jag att dom hette. Måste kolla upp om dom är lika bra när man sitter hemma också, haha.

Nej nu måste jag försöka sova. Varken ögon eller hjärna pallar mer. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0