Frissig fredag

Åh mitt hår är så hemskt! Det är frissigt så in i bomben... Det syns verkligen att jag inte har klippt det på över ett år. Men vad gör det när det är långt och man kan ha det uppsatt. Haha. 

Gud, tänk att det redan är fredag idag? Det är sjukt vad snabbt tiden går. Igår hade jag en riktigt lugn dag för mig själv. Minns knappt senast jag var själv. Men ensamheten varade inte länge för vid sju mötte jag upp Petra för att gå till en studentpub här vid Universitetet. Sen åkte jag hem och städade! Invigde min nya dammsugare. Det kan dock behövas dammsugas lite till, men det får bli typ morgondagens projekt. Älskling kom över igår också. Det är lite frustrerande att jag vänjer mig så snabbt att sova bredvid honom, för när han inte sover här så blir det så tomt. 

Nu ska jag hoppa på bussen mot KI för lite pubande och sällskapande. För att inte tala om middag. Men det är sweet. Puss på er. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0