Pusselbitar som faller på plats

Förstår ni att jag frivilligt och utvilad klev upp ur sängen imorse runt 08-tiden? Jag hoppade på en försenad buss, missade tunnelbanan och den sista bussen. 40 min senare än planerat så kliver jag in på jobbet! Och satan vad trevligt det är. Kunderna är underbara, solen skiner, de små barnen beter sig som små änglar och personalen är underbar.

Det är såhär det ska kännas att jobba! Det ska vara roligt! Då spelar det ingen roll att lönen är lite lägre. Men jag tänker aldrig tvinga mig själv till att jobba på ett ställe där jag inte trivs och hellre sitter i källaren på mina raster.

Just nu är livet jäkligt bra, det enda som skulle kunna göra det bättre är om älsklig kom hem från sitt jobb, men imorgon så!

Nu ska jag njuta av resten av min rast och sen tillbaka till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0