Adele + studier + tvätt



Idag är det en riktig plugg och tvättdag. Samtidigt som jag sitter och läser på om hur antikroppar skapas så sitter jag och myser till Adele. Hennes musik är så mysig och därmed otroligt bra att ha som bakgrundsmusik! Jag har varit sjuk de senaste 2-3 veckorna och därför missat otroligt mycket i skolan så nu är det dags att försöka jobba ikapp, inte för att det går så bra men försöka kan man alltid. Och imorgon ska jag tvinga mig själv till skolan, det här är helt oaccetabelt! 

Igår unnade jag mig själv en liten shoppingrunda och jag ska snart visa er mina guldklimpar! Blev riktigt nöjd över mina köp faktiskt. Men jag är fortfarande på jakt efter en riktigt snygg grön parkas jacka. H&M har en lite biligare och en lite dyrare som är sjukt mysig i verkligheten. Men jag är inte så sugen att betala 999kr för en jacka... Men sen har Ellos en sjukt snygg som inte alls är så dyr. Hmm, det tåls att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0