06:20

... då ringde min klocka. Varför kanske ni undrar, jo för att jag skulle gå upp med Amanda och äta frukost. Jag tänkte att jag skulle testa på hela den här idéen om att äta frukost på morgonen i lugn och ro, och jag måste säga att det inte var helt fyskam! 

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka på lite snabbare och sen ska jag göra mig i ordning och hoppa på bussen påväg till skolan. Idag har vi en relativt lång dag, men det ska bli väldigt intressant. Vi kommer bland annat ha en föreläsning om HIV och det tycker jag verkligen ska bli roligt. Hela den här kursen är så intressant och inspererande, för att inte tala om häpnadsväckande. Vår kropp är så avancerad och bakterier och virus är läskigt smarta! 

Nej, nu borde jag börja försöka sminka över mina påsar under ögonen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0