XOXO

Tro det eller ej så har jag pluggat lite. Hade en rapport som behövde skrivas klart och eftersom det är andra involverade så var det bara att ta tag i det! Så nu är min del mer eller mindre klar, vilket känns riktigt gött. 

Måste bara förklara hur patetisk jag har känt mig ikväll... Jag läste på aftonbladet att Westlife skulle splittras, gå skilda vägar, säga hej då, sjunga sin sista ton, så jag har suttit och lyssnat på dom hela kvällen! Haha. Men det är lite sorgligt. Jag minns när dom blev stora. Jag var mindre än minst och blev så glad av deras musik. Haha, pojkband i mitt ♥. 

Nu måste jag sova för imorgon ska jag repetera inför redovisningen på fredag. Jag + grupp kommer mötas upp under dagen och inte ge oss innan det sitter! Vilket känns bra. Skulle vara skönt att vara riktigt förbered för en gångs skull! Sen är det bara tentan kvar! TJOHO.

Mot drömvärlden och vidare

Ciao
XOXOXOX
(haha, var bara tvungen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0