Hjärta, hjärna, kebab

Jag är så trött att jag mår illa! Jag vet inte varför men den här veckan har verkligen tagit kål på mig. Det är många invändiga battles i min hjärna. Vet inte vad som är mest envis, hjärnan eller hjärtat.

Hur som helst så har jag precis (ja, för några timmar sen) avnjutit en familjemiddag med min lilla familj här i Stockholm. Lilla och lilla, den har vuxit till sig en hel del. Men det är gött! I love you guys! Det börjar redan planeras inför december och nyår och ev. en kryssning i februari. Love it. 

Funderar på om jag ska äta lite kebab och kolla på film, skulle vara mysigt. Älskade Anastacia kommer hit snart tror jag, så vi ska ligga och kramas hela natten. 

Okej, mot köket och kebaben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0