Halloween

Ja, i helgen var det ju halloween som de flesta av er kanske var bekant med. Jag och Jen satt ett bra tag och funderade på vad vi skulle klä ut oss till. Vi kom fram till att vi ville vara något enhetligt. Ett dragspel kanske? Nej det skulle  ta för lång tid, osv. Så såg våra konversationer ut. Sen kom hon på det. Den bästa idén någonsin. BLUES BROTHERS! Kunde det bli bättre? Nej jag tror inte det. Vi var båda två måttligt trötta på att alla måste klä ut sig till något sexigt. Ska du vara utkläd till ett lik, ja då ska du vara sexig. Så vi blev män, för det är fasiken inte sexigt. Haha. 

På sista bilden ser ni ju hur trött jag var. För tro det eller ej så höll jag mig någorlunda nykter den kvällen! Men det var sjukt roligt och det hade inte varit detsamma utan dig Jen! Tyvärr så tog jag inte fler bilder på några andra. Men min favorit från kvällen var nog Pamela Anderson som hade blivit uppäten av en haj, haha. Lovley. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0