Godmorgon världen

GODMORGON mina kära solstrålar! Hur står det till denna otroligt ljusa morgon? Jag kan ju meddela er att på min sida av datorskärmen så är det minsann väldigt tröttsamt! Lyckades självklart inte somna inatt/imorse så vid 07:00 gav jag upp och började kolla på de nya avsnitten av Bones. 

Min vecka som har varit har varit otroligt slapp. Det är inte mycket som har hänt, där av den otroligt låga uppdateringen. Jag har varit hemma från skolan alla dagar förutom i fredags då jag hade en obligatorisk lab (och det vill man verkligen inte missa). Jag fick tillbaka tentaresultaten från Immunologi och infektionskursen också, haha. Vilket skämt. Det märks att jag är en lat människa! Dock är jag riktigt stolt över att de frågor som jag faktiskt svarade på så fick jag full pott eller 0,5 ifrån! Så det är ju kul att veta att jag kan om jag vill! 

Det blev som vanligt en utgång till Anchor i fredags... Eller utgång och utgång, snarare hemgång. Känns lite som ett extra hem som är fyllt av massa vänner, haha. Det var hur som helst en väldigt trevlig kväll med mina kära vänner. Men då jag bara hade lyckats sova 1,5 h natten till fredag så var hela min kropp slut lagom mot 18-tiden, av någon oförklarig anledning höll jag ut tills dom skulle stänga. Det resulterade i en panik/ångestattack påväg till tuben. Sjukaste jag har varit med om. Snacka om att den kom från ingenstans! Men som tur är så har jag världens bästa människor till vänner som alltid finns där när det behövs som mest! 

Efter ca 10 timmars sömn så blev det lördag. Lördag innebar att HAMHAM kom och höll mig sällskap med pizza! Det är vad jag kallar lyx. Sen blev det en visit till Anchor igen. Och jag hade fasiken oväntat roligt! Jag har alltid tyckt att lördagar är lite utav en misslyckad kväll att gå ut på men igår var den över alla förväntningar. Det var nästan lite skönt att bryta loss från "orginal"-gruppen så att säga. Och jag var nykter, drack bara cola hela kvällen. (Haha, kanske därför jag tyckte att det var så roligt, för att jag inte var full och pinsamt känslomässig!) 

Men pågrund av min sömnbrist så måste jag dygna, därför försöker jag att hålla mig vaken nu genom att skriva ett pinsamt, onödigt och långt inlägg på bloggen. 

Hmm, kanske borde sätta sig och göra om designen medans jag är i farten? Inte för att jag vet hur man gör, men det är väl därför google finns?

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin ny header My! Härligt att höra att du har fina vänner som finns när du behöver dem <3 Klart du kan om du vill stumpan!!! Kraaaam

2011-11-20 @ 22:20:41
URL: http://Villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0