A Christmas carol

"Come on people!
Live while you can, soon enough you will be dead.
Don't let the worms have all the fun!"

Haha, det kan vara den bästa repliken i hela filmen. Don't let the worms have all the fun. Ja, det är lika sant som det är sagt. Måste säga att jag inte förstår varför jag inte har kollat på filmen tidigare. HUR mysig som helst! Och jag älskar Jim Carrey. Riktigt skön gubbe, ibland kan han kanske vara lite för mycket. Men jag tycker att han gör rollerna i den här filmen riktigt bra. 

Har ni inte sett den så gör det! Det är lite utav en tankeställare faktiskt. Måste nog läsa boken av Charles Dickens. Jag kan ju inte vara den enda människan i världen som inte har läst den. Det är trots allt en klassiker. Men först ska jag ta mig igenom David Copperfield (dvs. efter Tusen strålande solar). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0