Vart tog sommaren vägen?

Hej vänner! Hur står läget till idag? Själv är jag så enormt trött efter helgens bravader som har beståt av jobb, utgång, jobb, bio och jobb. Även om det är slitsamt så är det så sjukt skönt att äntligen kunna tjäna lite pengar på sidan av skolan. Nog för att det antagligen inte kommer bli så mycket då jag bara kommer kunna hoppa in vid tillfällen då de behöver folk, men en tusenlapp är bättre än ingenting. Föt att inte tala om erfarenheten. 

Sen vill jag passa på att tacka alla fina människor som var med och firade mig i fredags trots det att vi alla var så trött och bara ville sova. Det betyder mycket att ni ändå stannade och åt middag och hade det trevligt. Efter tentan får vi ta igen det förlorade festandet! Sen undrar jag vart i helvete sommaren tog vägen?

Tyvärr så är jag fortfarande lika dålig på att ta bilder men jag slänger in två bilder från Linköping




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0