Upp och hoppa ligg inte och dra dig.

Nu är det snart dags! Jag fick jobbet på blomsterlandet och ska strax bege mig iväg för att börja min första dag! Jag är så nervös för att bli en såndär kassör som aldrig lär sig någonting och som varenda kund stör sig på... Ni måste hålla tummarna för att min inlärningsförmåga har vaknat på rätt sida idag! 

Men det ska nog gå bra! Det enda kruxet är att jag har glömt att göra en matlåda eftersom jag sprang på två snygga herrar igår och tiden bara flög iväg tillsammans med ölglasen. 

Något som irriterar mig är att jag fyllde på mobilen för ett tag sedan bara så att jag skulle ha möjlighet att ringa butiksansvarige när jag kommer fram, men nu får jag inte in pengarna på mobilen och jag har bara 13 öre!! Jäkla skit. 

Nej men nu kör vi va? Puss på er!

Kommentarer
Postat av: a

Heja My. Det kommer att gå jättebra i kassan;)

2011-05-11 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0