Tentaplugg

Hej hopp!

Jag började den här dagen med att försova mig, jag känner verkligen hur jag börjar bli lite utsliten och sönderstressad. Men nu sitter jag i ett grupprum i huddinge och försöker plugga lite till tentan. Min töja är ut och in och min hjärna fungerar inte till 100%. Men det är okej, det får vara så ibland. Igår trodde jag även att jag hade jobbat klart mitt sista pass den här månaden, men icke sa nicke på lördag smäller det. Men det är bra, det betyder att jag får cash nästa månad! Och det ska ju gudarna veta att jag behöver.

Men nu var det tentaplugg det handle om. Jag har varit väldigt osäker på hur vida jag har valt rätt utbildning den senaste tiden. Jag har pendlat mellan att vilja hoppa av, läsa något annat, jobba eller åka utomlands och plugga. Men jag behöver nog bara ett break. Allt har gått så trögt den senaste tiden att jag sjönk in i någon hemsk dimma och hade  tunnelseende. Men nu känns det lite bättre. Jag tror att jag bara behövde en liten knuff i rumpan för att komma igång igen. Jag känner mig själv och jag vet att jag klarar det mesta om jag bara försöker och den senaste tiden har jag verkligen inte försökt. Jag har struntat i allt och hoppats på att det kanske kan ta mig någonstans. Men så funkar det ju inte.

Men nu ska jag hur som helst försöka lite till. Jag måste klara den här tentan och i sommar ska jag se till att klara minst EN tenta som jag släpar på. Antingen det eller inget CSN, haha. Men lite motgångar har aldrig stoppat mig förut, eller hur?

men vad säger ni? Ska jag kanske ta och plugga lite istället för att sitta här och babla om allt och inget? Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge järnet nu. Du vet själv att du ångrar dig om du hoppar av. Det här är ju det du hela tiden pratat om. Kramar

2011-05-27 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0