Nu ska vi gasqua, vart fan e min flaska!

Förlåt för uppehållet! Jag hade så sjukt roligt i lördags på introgasquens eftersläpp. Snacka om att vi dansade loss! Jag hade aldrig haft lika roligt utan mina fantastiska tjejer, även om vissa av dom saknades. Jag, Donia och Anna kom väl hem någon gång vid halv fem och var lagom ömma i kroppen och hade en hel del skitsnack att prata om.

Jag kan ju berätta att jag låter som en nedknarkad tonårspojke som har kommit in i målbrottet just nu och då har det ändå gått två dagar. Det är helt sjukt!

Nu ska jag sätta mig och leta efter en bra serie och kolla på och sen blir det plugg för hela slanten!

ps: bilder kommer när jag hittar kameran!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jag ska snart börja laga middag :) vad ska du göra? kram

2011-03-14 @ 14:52:42
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0