Kornblå



Godmorgon älsklingar! Idag är jag ovanligt pigg och har varit up and going sen klockan 07:00 imorse. Vilket inte alls händer varje dag (vilket mina kära, kära vänner kan intyga er alla om). Just nu håller jag på att packa och ska strax spackla på lite smink. Hade tänkt röra mig mot centralen vid halv elva någongån. 

Jag funderar på om jag ska skaffa spotify premium. det skulle vara så grymt skönt att ha precis den musik man vill ha i mobilen och kunna lyssna offline. Man kan ju alltid testa en månad eller vad tycker ni? I såna fall skulle jag kunna sälja Ipoden. Jag känner mig lagom dum när jag sitter på bussen med en Ipod och en Iphone. Stockholms brat. Hahah. 

Vad tycker ni om min nya väska från YSL? Det är egentligen en sminkväska men jag tänker använda den som någon form av en clutch väska. Ibland får man vara inovativ när pengarna inte riktigt räcker till. Lets face it, nu har jag ju sparat några hundralappar. Och jag älskar kornblått. Så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0