Inte en dag försent.

Godmorgon, goddag, godeftermiddag, godkväll och godnatt! Hur mår ni allihopa? Jag har varit så upptagen idag med att plugga... Jag börjar verkligen komma igång nu och det känns riktigt bra, sitter och skriver en massa sammanfattningar på sidorna i boken och försöker få någon form av översiktlig bild av det hela! Dock känns det lite surt att klockan redan är så mycket med tanke på att jag precis har kommit igång, vill inte sluta! Jag älskar att plugga just det här, men jag är riktigt trög i starten så det tar ju en vecka eller två innan jag kommer igång, haha. Om två veckor är det dugga (en form av testskrivning och just denna måste vi klara för att få göra tentan, eller så får i extra poäng, vet inte vad dom har beslutat än) så det är lika bra att köra! 

Imorgon kommer älskade Carro till stockholm! Hon ska på jobbintervju och vill att jag ska hjälpa henne och hitta rätt. Och eftersom jag har det mest fantastiska lokalsinnet någonsin skådat så ställde jag så klart upp! Haha. Jag minns en gång (läs flera gånger) som jag var på orientering i Hemlingby-skogen med högstadiet... Varje år lyckades vi gå vilse. Ena gånger går vi vilse rätt så rejält, Sandra stuckar foten och allt var bara kaos. Nämnde jag att spåren är märkta? Hahahah. En annan gång tänkte tjejgänget att ''nu går vi 15 km istället för 10'', haha ah jo tjena, det blev snarare 17 km... Sista året fick vi telefonnummret av vår lärare bara så att vi kunde ringa om vi hamnade fel igen. 

Hur som helst så kommer min älskade Caroline hit och efter det så ska jag till skolan och labba! Vi ska tydligen märka massa celler och kolla på olika beståndsdelar av den, det kommer bli riktigt roligt! Och jag får labba med några av mina favorittjejer från le class. 

Hmm, vad mer vad mer. Som ni märker så är jag på sjukt skrivhumör idag! Det är bara för att jag just nu mår rätt så jäkla bra. JO! Jag sitter och är sur på en viss herre som är nere i Paris där det var 20 grader och sol. Sommar? Ja tack. Men inte för att vädret här i Sverige är helt fyskam det heller! 

Nej, nu måste jag fortsätta plugga lite och sen sova! Jag vill ju inte försova mig imorgon, hur pinsamt skulle inte det vara? :( 

Puss på er! jag bjuder på en bild på mig från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0