I'm a survivor

ÄNTLIGEN så börjar det rulla på igen. Jag var så sjukt orolig för att jag inte skulle klara av gårdagens dugga utan behöva göra om den, men jag klarade den och det är så sjukt skönt! Det är på tiden något går utan en massa motgångar! Så nu är nästa problem nästa veckas omtenta, gud vad jag hoppas att jag klarar den. Ska ta och plugga imorgon hade jag nog tänkt, vill verkligen inte göra den i sommar och det skulle vara så skönt att nästan ligga i fas. 

Imorgon är det en fullspäckad dag då jag först har redovisning av cellslöjden som vi hade idag (det var ungefär som att kasta in ett gäng studenter i dagis där det fanns tillgång till piprensare och bubbelplast), sen ska jag ha möte med en lablärare och försöka bli godkänd på labben som alla misslyckas med. Därefter blir det labbskrivande och sen kanske lite pluggande. Visst låter studentlivet underbart? 

Nu måste jag sova innan jag dör av utmattning, i alla fall lägga mig ner och läsa lite. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mandi

skööööööööönt :D:D:D pussen

2011-03-31 @ 23:41:28
URL: http://supermandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0