Fyllerep utan bilder

Jäklar vad kul jag hade igår! Underbar grekisk middag med trevliga personer, ett fantastiskt fyllerep och massa skratt. Vissa stunder skrattade jag så att jag grät! Sen blev det dans, så skönt att bara dansa och inte tänka och bra musik.

All in all så var det en fantastisk kväll! Dock höll den på att sluta med att jag nästan halkade i rosa spya. Fan vad vidrigt. 

Men då är ju den stora frågan om jag har några bilder från kvällen? NEJ, för min kamera är borta. Kanske stulen eller bara bort tappad. Sist jag såg den var hemma hos Anna på nyår och vi har båda letat som galningar. Nåja. 

så vad tycker ni, ska jag unna mig en pizza och massa film ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0