Det snöar

Jag blev så ledsen när jag kollade ut genom fönstret imorse, det snöar. Det är snart april och det snöar som bara den. Nåja, det är väl lika bra att det snöar idag annars hade jag väl varit sugen på att åka in till stan och hitta på något men nu kan jag fokusera på att plugga. Jag har dugga imorgon och är inte speciellt förbered. Vi har lika mycket som vi ska kunna till den här duggan som vi hade till hela tentan i kemikursen. Det tycker jag är sjukt. Det är väldigt intressant och facinerande men det finns ingen tid att lära sig allt! 

Nej nu ska jag nog ta och klä på mig och göra lite frukost. Knäckebröd med mackgrill! Sen blir det till att öppna The Cell och försöka få lite gjort. 

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0