Kvällsrapporteringen

  • Tvätten tvättad
  • Matlåda fixad
  • Sängen renbäddad
  • Disken diskad
  • kläderna torra
  • väskan packad
  • cidern drucken
  • badrummet städat
  • Födelsedagspresenten planerad
En rätt så produktiv dag skulle jag vilja säga? Nu ska jag bara hoppa in i duschen innan det är dags att hoppa ner i sängen. Imorgon väntar det sista passet innan jag får lite ledighet, i tre/fyra molniga dagar. Jag hoppas verkligen på sol på måndag, men det ser mörkt ut. Vi får helt enkelt se hur det blir, man kan ju alltid hålla tummarna. 

Nej nu är min kropp trött och vill sova. Helst mysa, men det är svårt när vissa är ute och festar, haha.



Kommentarer
Postat av: A

Önskar jag kunde säga detsamma. Endast disken gjord hemma. Resten är som ett bombnedslag.

2011-06-12 @ 02:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0