yoga och utbildningskatalog

Två träningspass senare och inget pluggande så sitter jag äntligen i min säng! Först körde jag gym och sen blev det yoga! Jag ska ta och berätta för er att kissande hunden inte är så lätt att göra när man har träningsvärk! Haha, gud jag måste vara den stelaste människan på den här planeten, men tänk så kul passledaren måste haft åt mig!

Min mening i livet är att få alla andra att skratta. Haha.

Nu sitter jag och bläddrar igenom lite studiekataloger. Jag vill ha en plan med mitt liv... Jag vill inte sitta igenom Biomedicin utan att veta vad jag ska göra efter. Så jag sitter och kollar på lite journalistikutbildningar, det borde väl gå att kombinera dom två? Jag vill jobba med biomed men jag vill även göra något mer, nå ut till fler människor... det tåls definift att tänka på! Jag tänker såhär: Det är lika bra att jag satsar fullt ut nu istället för att ångra att jag aldrig gjorde det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0