Vad helgen hade att erbjuda

en kort uppdatering:

Fredagen erbjöd- ett misslyckande, ett möte, en känsla av osammanhörighet, LOBBY, kass musik, lurade på pengar och en vacker Donia! Jag kan säga att jag aldrig mer kommer sätta min fot på LOBBY igen. Ena sekunden säger dom att man kommer in gratis när man står på listan och i nästa sekund gäller inte det längre. ''Sen gör dom ett undantag för oss, när det egentligen är 21 men vi är ett så pass lugn gäng'', när man kommer innan för dörrarna är det bara 16-åringar som springer omkring. Som om det inte räckte så var drinkarna det dyraste jag har varit med om och när jag beställde en så fick jag två. 

Men förutom det så var fredagen jättebra! Jag hoppas verkligen att Donia hade en trevlig kväll trots alla missöden och besvikelsen över folk som gick hem. jag försökte stanna så länge mitt huvud orkade (migrän, hej tack så mycket). 

Idag har jag bara spenderat dagen på Annas soffa med massa mys! Det blev till och med så att jag låg och mös med henne i sängen innan vi beslutade oss för att gå upp och göra frukost. Jag stannad så pass länge att vi även hann göra middag tillsammans. 

Jag har med andra ord haft en bra men händelserik helg! Nu ska jag sova eller nå liknande! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ändå om kvällen sög så hade jag kul ändå;) Speciellt med dig i min säng;) /Annanananas

2011-02-06 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0