Turbulent

Min morgon har varit kaos! Först försov jag mig och vaknade av att Anna ringde, sen råkade jag somna om i en kvart och när jag vaknade den gången så låg jag och skakade och hade skitont i halsen. Tredje gången jag vaknade så hade jag bara ont i halsen och nu har jag bara ont i huvudet. Jag antar att jag lyckades sova bort det mesta men det är så drygt när sånt här händer. 

Det värsta av allt är att jag lämnade Erika i sticket idag under labbredovisningen, men hon sa att det gick bra så det är en liten tröst! Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, ev. dammsuga mitt rum för fan vad smutsigt det är. Sen ska jag hoppas på att det blir morgondag så jag får gå ut på dejt med Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0