Tenta, mat, shopping och bio

Nu är tentan över, jag kan med stolthet säga att jag gick låååångt innan tiden var över, jag kommer inte klara den (då jag inte ens svarade på hälfte och med tanke på att jag hittade på egna enzymer), haha. Så istället för att sörja så åkte jag och Cornelia till NK... det är hemskt var jag springer där nu förtiden... Vi åt en fantastiskt lunch bestående av Avioli, fisk och skaldjurssoppa och ett glas uppfriskande vatten, följt med kaffe och lite shoppande. 

Jag införskaffade mig ett färgglatt linne som kommer passa bra till sommaren, hoppas jag! men vi får se om jag vågar använde det, färgen är nämligen lite röd/orange... Kanske inte det som passar mig bäst? Men vi får se, jag ska känna efter lite och se om jag ska lämna tillbaka det eller inte. Vad tycker ni, ska jag satsa på ett svart istället?



Efter shoppingen begav åkte vi till bion, vi kände att vi fan i mig var värda att se en skön och avslappnande film som inte var allt för djup. Och med det i åtanke valde vi att se Min låtsasfru, riktigt skön film faktiskt! Ni borde se den om ni bara känner för att skratta och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0