klockan är kvart i fem

... och jag försöker desperat lära mig NÅGOT så att jag inte sitter helt förlorad på duggan imorgon. Jag bestämde mig för att gå. Ge det ett försök, jag vet att jag inte kommer klara det med tanke på att jag inte har öppnat boken en ända gång och att jag för tio min sen tog upp mina antecknigar. Men strunt i det! 

Det jag tänkte säga var att jag alltid tycker att det är lika roligt att läsa min antecknigar! Haha, jag skriver nästan små berättelser. Nu hittade jag en mening som var ''Nu ska vi prata om fosfolipas C, det är den signal transduktionsväg som sker...'' Haha. Vadå nu ska vi prata om? Jodå, ibland är jag lite småcharmig. 

Jag är nästan lite hungrig också :( Tyvärr har jag ingen mat hemma, så jag vet inte vart det här ska sluta. Måste nog svänga förbi prisextra imorgon (eller idag snarare) och handla lite mat. Kan inte ha det såhär! Till middag hade jag tänkt göra en massa ris med lite sås! Nom. 

Men nu ska jag hoppa in i duschen! får man göra det fem på morgonen i ett studenthus? Här får ni en bild på en halvskabbig My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0