dinner for me and... you?

Nu är jag så sjukt trött att jag bara väntar på svar angående en föreläsning imorgon sen kommer jag att totalt däcka i sängen. Orkar knappt hålla ögonen öppna och efter den här dagen förtjänar jag några timmars vila. Inte nog med att jag har klarat dugga utan jag har även blivit godkänd på en labbrapport, sprungit runt på stan samt laga mat och fixa matlåda! Det är kanske inte mycket för världen men jag tycker att det är super gott. 

Igår fick jag ett enormt cravings för ris och sås och med det sagt så var middagen fixad. Jag kokade ris, gjorde sås på cream fresch, sötsur sås + krydda. På riset hade jag lite soya och vid sidan om så låg det några strimlor röd paprika. Sjukt härligt och enkelt.

Nu måste jag sova innan jag kollapsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0