When life goes wrong I say fuck you.

Ibland känns det som att det enda jag är bra på är att inte räcka till. Men ni vet ''det är inte du, det är jag'' fast tvärt om. Dom senaste två veckorna har varit hemska. Livet har verkligen legat på alla plan och jag har känt alla känslor som man kan känna. Men det är bara rycka upp sig, kliva upp ur sängen och leva livet.

Jag känner verkligen att jag är trött på att slösa bort en massa dagar på att bara sitta och fundera eller skjuta upp pluggandet. Så nu gäller det. 

Nu ska jag iväg på middag med Caroline, det är sushi och vin som står på menyn så det låter riktigt trevligt! Och precis vad jag behöver. Alltid skönt att prata med människor som har lite distans till saker och ting. Ni får ha det så bra sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0