Tillfälligt boende i stockholm

Jag förstår inte hur en stad som Stockholm kan ha så lite studentlägenheter. För mig gick det relativt fort och det hade säkert kunnat gå ännu snabbare om jag inte hade varit så kräsen, men då tåls det att tillägga att jag hade stått i kö i två år innan jag ens började på KI. Jag hade inte ens någon aning om jag ville läsa vidare och ännu mindre i vilken stad när jag skrev upp mig. Men jag var smart och ställde upp mig i både Uppsala och Stockholm eftersom jag visste att dom städerna hade ett någorlunda utbud på utbildningar som jag kanske kunde vara intresserade av. 

Hur som helst så har jag boende nu och jag har bott här under ett studie år. Men nu är det dags för nya stackars studenter att hitta boende och en av dom är min ÄLSKADE Ämända och hennes boende får bli hos mig tills vidare! Tacka vet jag kontakter ♥ Hahah.  Det ska bli så kul att ha henne här! Dels för att jag äntligen kommer ha någon som kan hålla mig sällskap när jag ska laga mat och någon som kan se till att jag kliver upp ur sängen på morgonen. 

Jag vet inte hur länge vi kommer bråka om plats på mina stackars 18 kvm där i alla fall 6kvm går till toalett och hall. Men så länge vi båda kan sova så löser det sig. Jobbigt att vi bara har en nyckel som man måste ha för att ens komma in i byggnaden. Men, men. 

MYSIGT.
Här är två bilder från när Amanda var och hälsade på mig i höstas.





Kommentarer
Postat av: Mandi

Snuttego! Haha, jag får se till att åka hem på helgerna så vi inte tröttar ut varandra för mycket ;) Ses på söndag, sambo to be!

2011-08-19 @ 20:23:21
URL: http://supermandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0