Höstens återkomst

Okej nu går det inte att förneka längre; hösten är här.
  • Det för kallt att sitta på uteserveringar
  • Fler och fler har på sig jeans istället för shorts
  • Bladen börjar falla
  • Nätterna är kalla
  • Fårulls tofflorna har åkt på
  • idag har jag mina höstkängor på mig.
Why God, why?! 

Haha, nej men jag tänker faktiskt erkänna att oavsett hur mycket jag tycker om sommaren så har hösten sina fördelar också! Man kan springa runt i mysiga koftor och lets face it höstkläder är bland det snyggaste som finns. Jag längtar efter kängor, mysiga koftor, tighta jeans och snygga linnen. Bring it. Hahaha.

Okej åter till pluggandet! Puss 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller med dig, hösten är påväg, höll på att frysa ihjäl här om dan xD

2011-08-12 @ 20:54:53
URL: http://pankaron.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in min blogg :D<3

2011-08-12 @ 21:02:09
URL: http://missyt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0