Glasögon-nörd

Japp, jag har gått och blivit med glasögon. Det känns inte alls bra, inte för fem öre. Eller snart har jag dom.

  1. Dom är fula
  2. Dom var dyra
  3. Mitt ansikte är inte skapt för något
  4. Dom var dyra (tåls att nämna två gånger)
Jag försökte avbeställa dom men det gick inte. Jag försöker se det positiva med det hela: även om dom är fula så kommer jag kunna läsa ordentligt, vilket är förbaskat skönt. Fram tills jag har vant mig (eller har råd att köpa ett annat par som ser bättre ut) så får jag helt enkelt bara ta fram dom när jag sitter ensam hemma i min säng och läser, haha.

TH 48 glasses

jag kommer se ut som en puckad nörd.

Kommentarer
Postat av: A

Du kommer att se väldigt intelligent ut;)

2011-08-04 @ 01:47:08
Postat av: Dom där glasögonen är ju snygga!

2011-09-26 @ 07:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0