Fx

Varning för lyckligt inlägg:

JAG FICK Fx PÅ TENTAN!!! DET INNEBÄR ATT JAG BARA BEHÖVER GÖRA EN UPPGIFT (kan göra om hela tentan om jag vill få ett bättre betyg) OCH SEN ÄR JAG KLAR MED KURSEN!!! Jag är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. En uppgift och sen så är det över! Halleluleja. 

Men innan total lycka infinner sig så måste jag klara en till tenta, denna i cellbiologi, på tisdag. Men det löser sig. Kunde jag fixa förra så kan jag fan fixa den här också!

Awesome. 

Nej, nu ska jag fortsätta plugga och kolla på vänner, sen ska jag sova och lösa suduko, haha.

Kommentarer
Postat av: A

Heja MY!!!!!! Du kan, du kan, du kan!!!!

En uppgift är "lättare" än en tenta ju. Du fixar nästa ännu bättre tror jag. Kram

2011-08-20 @ 06:35:40
Postat av: Linda

Lilla vännen :) När jag läser d här inlägget så tänker jag på det du skrev om att du inte skulle fixa den och att alla kommentarer om att "du fixar det" stings a bit. Tänk du sviker ingen, jag lovar att Anders är stolt! Du kan så mkt mer än du tror! En liten uppgift d fixar du och sötis, lycka till på tisdag! Du kan fixa den oxå, kom igen heja, heja! Vi tror på dig <3

2011-08-20 @ 14:55:58
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0