Stockholmsliv med ett leende

Nu fungerar mitt internet som det ska igen! Gud vad skönt! Jag ska strax iväg men tänkte bara meddela er att jag precis har investerat i en balklänning... det är inte direkt det första man väljer att göra en fredagseftermiddag. Men för all del! Den är marinblå och jättefin! Väldigt enkel men också speciell så känner mig väldigt nöjd. 

Nu ska vi se, vad mer har hänt idag? Jo, jag har blivit godkänd på en labb som har legat och spökat i en månad, jag har skickat in en annan labb och jag har haft ''redovisning'' av ett projekt som vi har påbörjat i skolan om astma. All in all så är det en rätt så bra och produktiv dag, jag har till och med gjort mitt första bussines call! Haha. 

Nej nu ska jag iväg och kramas lite eller ev. festa på en gayklubb. Japp, det är ett stockholmsliv jag lever. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0