Solen skiner över stockholm idag

VÅREN ÄR HÄR! Åh Stockholm är så vackert idag! Tyvärr så har jag inte haft tid att gå ut och njuta av det underbara vädret men det kommer! Jag har spenderat hela morgonen med att tvätta kläder och laga lunch. Om 20 min så ska jag springa ner och kasta in det sista i torktumlaren, sen hoppar jag in i duschen och beger mig ner på stan. Jag har lust att gå i gamla stan, längs med vattnet och bara njuta. Men vi får se vart jag hamnar... 

Ska möta upp Cornelia och Jen för att sen åka till Sumpan och kolla på Spex ikväll, det ska bli så grymt roligt! Jag var med på deras fyllerep och satan vad jag skrattade. Notera att dom varken dansade eller sjöng då, så det kan ju inte bli sämre! Idag är en riktigt bra dag känner jag.

Hoppas bara solen håller i sig två timmar till! Om inte annat så får jag stå och njuta i fönstret så länge. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0