How could this happen?



Hur hände det här? Jag har en säng (som förövrigt är bäddad, bara det är ett mirakel), jag pluggar och har rosa nagellack? Jag kan ju berätta att jag är i ett chockartat tillstånd, but i like it! Så gör även min rygg. Den var i himmelriket inatt när den äntligen fick sova på en madrass som formar sig efter kroppen och en säng som inte var kupformad. Jag antar att det var på tiden att jag fick mig en redig säng, som förövrigt är 120 cm bred! Happiiiiiie.

Idag har jag hunnit med att träffa älsklings Jen. Vilket alltid är lika grymt! Det blir hon och jag på valborg, det ska bli soft. Ingen av oss är speciellt ''supa,knulla,slå sönder allt vi ser''-sugna, så det blir en lugn och harmonisk kväll hemma hos henne. Haha.  Nej, nu ska jag försöka bearbeta någon sida till i boken! 

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0