Det är inte lätt när det är svårt

Jag drog en helnattare, dvs att jag inte har gått och lagt mig än. Jag önskar verkligen att jag kunde säga att jag har pluggat som tusan hela natten med det skulle bara vara en lögn. Så jag tänker vara ärlig och säga att jag har suttit och kollat på The O.C hela natten och pluggat lite emellan åt. Förhoppningsvis duger mina kunskaper även om jag tvekar starkt. det tar emot att veta att jag inte ens kan steroidhormonsyntesen, men det är som det är! 

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska strax hoppa in i lite kläder. Jag sitter och funderar på om vädret kommer tillåta solglasögon, regnkappa eller vinterjacka. det är svåra tider vi lever i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0