äckelskit.

Hej vänner. Jag vill bara säga att jag spyr på att plugga till omtentan. Jag har varken varit effektiv eller lärt mig det jag väl har pluggat in. Biokemi går helt enkelt inte. Jag klarar inte av att låsa in mig och bara fokusera på den skiten. Jag får djup ångest för att jag vet att jag inte kommer klara omtentan imorgon och jag kan satsa allt jag har på att det jag väl kan inte kommer vara med på tentan. Visst är den känslan underbar? Jag fattar INTE varför det är så jävla svårt för mig att öppna boken. Ni får ursäkta mitt språk men jag är så sjukt förbannad på mig själv. När jag väl kommer igång så går det bra. Men sen så tar jag en lunch-pause och tappar allt fokus. Det är nå fel på mig! 

Haha, som ni märker så är jag lite bitter idag. Jag vill inte gå och misslyckas en gång till. det är så jävla jobbigt. FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0