Räddad framtid ingen fritid

Min framtid på ki är räddad! Nu kanske det finns en möjlighet för mig att klara av tentan! Haha, lagom dramatisk ;) något som dock skrämde livet ur mig var insikten om att vi inte bara har tenta nästa vecka men även att 20hp organisk kemi börjar på torsdag. Hallelulja! Nej men vadå, en utmaning hit eller dit spelar väl ingen roll? Jag hade i alla fall tänkt att fira eller sörja nästa fredag, ge tips på lämpliga ställen att utföra detta på, haha :) Det känns rätt så skönt nu när laborationsrapporten är inskickad (dock gjorde vi inte klart den sista uppgiften, oups) och projektarbetet är så gott som klart! Nu är det fokus på tentan som gäller! Det slog mig precis att jag snart får hämta MINA nycklar till MITT rum. Den ni! sen är det bara inredning och hyror kvar, haha. Det ska bli både skönt och tråkigt att bo ensam. Jag och Cornelia har grymt kul tillsammans och jag måste säga att det underlättar pluggandet en hel del. Jag får skaffa Skype och ha dejter med alla ;) men nu måste jag fortsätta plugga på hormonerna (taaack!<3). So long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0