Kära värld! Vilken röra allt är. Just ...

Kära värld! Vilken röra allt är. Just nu är jag himlans stressad! Anyway: idag åkte jag till sssb för att lämna in lite papper som senast skulle vara inne imorgon. Då visar det sig att jag måste ha mitt personbevis också i och med att jag har bytt namn. Så imorgon måste jag försöka fixa det. Nu håller jag på att tvätta och jag skulle verkligen behöva duscha. Jag ska strax ner och slänga i en till maskin också. Sen blir det plugg på nervsystemet. Ångest. Men nu ska jag inte klaga! för övrigt är jag osäker över en viss grej, usch. Nå ja! Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: mormor

det finns en mormor som är jätte stolt att du är en sån super duktig ung kvinna det borde flera uppskatta inte vet jag vem du har ärvt din fantastiska klokhet av en del kommer väl från din mor sen har du nog skapat resten själv.många varma stolta kramar mormor

2010-09-14 @ 20:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0