Jävlar vad kul jag hade igår! Först had...

Jävlar vad kul jag hade igår! Först hade vi lite lätt nollning och det var hur trevligt som helst! Sprang runt på stan iförd i en kockmössa, haha. Efter det så gick jag på stan en snabbis innan jag hoppade på t-banan och åkte hem. Mjölig och kladdig som jag var så fick jag hoppa in i duschen haha. Det var ett helveta att få bort mjölet ur håret kan jag ju säga! När jag var klar så var det bara att åka in till skolan för sittning och fest. Jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv tror jag. Ja ni, ni skulle ha varit med! Awesome! Mina fötter är helt trasiga efter gårdagen, men det var de värt! Nu ska jag kolla om jag har någon mat att laga! Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att höra att du trivs så bra älskling. Saknar dig.

2010-09-13 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0