Excel <3

Det här är första gången på en evighet som jag sitter vid en riktig dator med internet (skolans datorer räknas fan i mig inte) och det är så skööönt! Synd bara att jag sitter och skriver på en vidrig labbrapport om enzymer. Det är lite utav en plåga, men vad gör man inte för skolan... Jag satt i fyra timmar och försökte förstå mig på excel (jag skämtar inte), sen visar det sig att jag hade gjort rätt från början men aldrig accepterat graf-grejen. Ni kan ju tänka er hur matt jag är just nu, haha.

Nu sitter jag och försöker mest ignorerara hela rapporten men jag vill helst ha det gjort tills imorgon, vilket känns lite långsökt. Jag skulle egentligen ha dragit ut med Martin, men så blev inte fallet. Jävla rapport säger jag bara :p Men nu tänker jag nog ta en pause och dricka lite té, kolla på tv och läsa en tidning. Sen kör vi igen!

gud vad trevligt det måste vara att läsa min blogg när allt jag skriver handlar om skolan och hur lite jag förstår... Haha förlåt! Jag kan ju meddela er att jag nu är stolt ägare utav en iPhone, kärlek <3 Men ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0