Vad gör vi?

NU KÖR VI! 

Nu är det dags för mig att röra mig hem till Cornelia där städning och sminkning står på schemat. Det var även tänkt att hon skulle hjälpa mig att städa men hon gick och la sig i min säng och verkar ha somnat där. Som vanligt då! Kanske är det lika bra att hon sover lite så att hon håller sig vaken ikväll, haha. 

Jag har äntligen fixat internet, dock blev det mobilt bredband. (btw så var det the man of my dreams som sålde det till mig, haha nejdå) Jag kände att det var lika bra så med tanke på att jag kommer spendera en hel del i tid i skolan och på tåg så ja. Men nu ska jag försöka packa klart min väska så att jag kan åka någon gång. 

Jag hoppas att vi ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0