ready to party

Hej snyggingar! What's up? Livet leker, solen skiner, snön faller, eller vad?

Det känns lite konstigt att sitta och lyssna på partymusik och vara helt fixad redan... Men om en timme så är det dags för mig att hoppa på tunnelbanan och bege mig till KI för sittning. Tyvärr kommer jag vara ensam till en början då Cornelia har dubbelbokat, haha. Men jag ska nog kunna reda mig själv, eller vad tror ni? Jag hoppas på en grym kväll! Haha, Anastacia har redan bokat mig imorgon. ''Det kommer garanterat finnas mycket att prata om My'', det låter ju lovande.
NÅJA! Jag tänkte bara titta in och säga hej en snabbis. Jag måste bara säga att det känns enormt skönt att sitta vid en riktigt dator med internet, haha. På tal om det måste jag beställa internet... oups.
PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0