Ni borde vara så stolta över mig! Idag h...

Ni borde vara så stolta över mig! Idag har jag skaffat hemförsäkring, till studentpris och allt! Haha. Den här dagen har varit riktigt lång! När klockan ringde imorse ville jag inte riktigt ge vika, men mobilen vann och jag klev upp ur sägen (läs soffa, som för övrigt börjar tära på min rygg). Jag har spenderat ungefär hela dagen med att fundera på vad jag gör här egentligen! När vår föreläsare gick igenom introduktionen till allmän organisk kemi så kunde jag inte göra mer än att skaka på huvudet. Men det ska bli kul, så vi får se vad som händer! Jag avslutade kvällen med att nästan göra klart enzymkinetik rapporten. Lika bra att få det gjort så jag kan spendera imorgon kväll med att bara ha kul! Bara två snabba frågor som inte har något att göra med varandra: hur snygg får man vara? Och hur påträngande och mysko får man vara? Jag bara undrar. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0