Idag var jag hämtade ut min tenta, jag va...

Idag var jag hämtade ut min tenta, jag var två poäng från ett högre betyg! Haha, jag förstår inte varför det alltid blir så! Men jag är riktigt nöjd med tanke på den totala tiden jag pluggade! Nu sitter jag och väntar på att Cornelia ska föna klart sitt hår så att jag kan flytta! Hon är snäll och hjälper mig med den första rundan innan hon ska möta upp sin fader. Sen blir det till att åka fram och tillbaka själv med alla väskor. Men jag vet inte om jag orkar göra det idag så det blir kanske på fredag. Men ikväll ska jag få sova i en säng! Aldrig trodde jag att jag skulle bli så lycklig över en trivial sak som det! Haha jag kräver inte speciellt mycket, den saken är ju klar! Jag blev nästan deprimerad när jag såg hur lite pengar jag har på kortet, men snart får vi pengar och då jävlar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0