Grillchips

Jag har precis kommit hem från skolan. Även om det tar emot att säga så blev det en tidig dag idag, haha. Nu ska jag ta en glas vatten och försöka ta tag i plugget inför duggan. Jag kollade igenom det lite lätt igår och fick väldigt mycket panik. Men det är som det är. 

Imorgon har jag en labb på jag vet inte hur många timmar... Det trevligaste är ju att fyra timmar bara kommer gå till att stirra på en vätska som förångas och sen kyls ner till vätska igen. Så värt det... But that's the life i choose, haha :)

På tal om något helt annat så äter jag grillchips till middag. Jag hoppas att ni där på andra sidan av skärmen är stolt över mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Slarva inte med maten....annars får vi komma ner med mat ;)) <3

2010-10-27 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0