Far away from everything

Jag blev vald till representant för BRO. Det känns bra! Nu ska jag skippa en dag i skolan och åka till Lund. Det kunde ni väl aldrig tro att jag skulle göra? Gå och engagera mig menar jag. Det känns bra att faktiskt kunna bidra med något mer än att bara närvara på lektioner. Jag vill ju vara med och påverka min framtid! Det borde väl inte vara så konstigt? 

För övrigt så har jag haft en underbar kväll med mina brudar (minus Cornelia) på kungshallen där vi satt kvar ett bra tag. Det var skönt att koppla bort efter 8,5 timmar i labbet och bara snacka en massa skit! På tal om labb... Min labbgrupp måste vara något utav den klantigaste gruppen i världshistorien. Jag skrattar så att jag gråter varenda gång! Jag vet inte hur mycket saker vi har haft sönder, som tur är så har det bara hänt under diskning men i alla fall! Jag var, dum som jag är, lite väl nöjd över att jag inte hade haft sönder något. Idag i matsalen sa det CRASH! och jag såg hur det flög glassplitter över hela golvet. Där stod jag helt chockad över vad som hade hänt, haha. Men det är roligt att kunna varva det allvarliga med härliga skratt ibland. 

Richard sa till mig att jag inte gjorde något annat än att skratta men att det var bra. Haha, jag är tydligen en väldigt lycklig person nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0